Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

žepré

Všecko je to jenom vo tom,

že je potřeba víc regulovat ten náš otrocké lajf. To už si prosím rozeberte sama.

0/0
31.12.2011 22:18

žepré

Kromě toho,

používání kočárků je důkazem nekonečnosti lidské hlouposti.

0/0
31.12.2011 22:20

franciska

Re: Kromě toho,

Řekla bych, že výrazů nekonečné lidské hlouposti se dá najít nekonečně mnoho, tím jsme u nekonečna na druhou a to je matematika, kterou neovládám. Zůstanu přízemně otrocky u Země.

0/0
2.1.2012 10:47

giftig

Myslím si, že je to Váš problém

A pokud doporučujete zabavit někomu auto, tak to můžete nejvýš tak manželovi, ale rozhodně nikomu, kdo se na výrobě Vašeho dítěte nepodílel.

0/0
31.12.2011 13:17

roman36d

Přirozeně že je to problém především vozíčkářů.

Zatímco s kočárkem vám do autobusu vždycky někdo pomůže, s vozíkem se do klasického autobusu prostě nedostanete. S kočárkem se dá jezdit i po eskalátorech, vyjíždět bez problému obrubníky.....

+1/0
31.12.2011 10:02

pavel-m

Re: Přirozeně že je to problém především vozíčkářů.

Máte pravdu byť ne zcela. Už jsem Xkrát zažil že na mou prosbu o pomoc s naložením kočárku se otočilo X hlav důchodců kteří byli rádi že ty schody sami vyšli. Takže jsem musel kočárek vynášet či snášet do či z dopravního prostředku sám. A občas se i najdou "dospělí" kteří nevidí neslyší ignorují že někdo chce pomoct.. Takže ne vždy je pomocná ruka nablízku.

Dost je to (používání nízkopodlažních autobusů) ale o pohodlnosti. Komu by se chtělo někoho otravovat a vytahovat kočárek s brečícím miminem po celodenním maratonu hlídání, přebalování, krmení a nakupování? To že dříve žádné nízkopodlažní autobusy nebyly se jaksi zapomnělo.. Lidé holt pohodlní ve všem, cestování v MHD s kočárkem nevyjímaje.

+1/0
31.12.2011 10:21

roman36d

Re: Přirozeně že je to problém především vozíčkářů.

Musel jste kočárek vynést sám? A vynesl ho? Tak nevím na co si stěžujete. Vozíčkář něco podobného nedokáže. Nízkopodlažní autobusy jsou přirozeně daleko lepší než ty klasické. Problém je ale s jejich cenou, ostatně totéž platí i o tramvajích. Časem ale dojde k výměně většiny autobusů i tramvají.

+1/0
31.12.2011 11:21

pavel-m

Re: Přirozeně že je to problém především vozíčkářů.

Vynesl jsem jej sám, ale vždy je přece lepší pokud mi někdo pomůže, ne? Zvlášť když při vynášení či snášení bez pomoci může hrozit ztráta rovnováhy a následný pád. Já si na nic nestěžuju, spíš naopak kontruji původní příspěvek.

Jinak plně souhlasím, za vyšší pohodlnost je nutné platit vyšší cenu (nízkopodlažních autobusů, trolejbusů ale i tramvají).

+1/0
31.12.2011 11:43

franciska

Re: Přirozeně že je to problém především vozíčkářů.

Hluboký kočárek sama nezvednu ani náhodou. Opravdu už nerozumím, k čemu má sloužit zdůrazňování, že nízkopodlažní autobusy jsou nutné a užitečné jenom a jenom pro vozíčkáře a kočárky je vlastně nepotřebují. Vždyť přece to, že jsou užitečné i dalším lidem je skvělé a je to pro vás výhoda.

+1/0
31.12.2011 12:10

roman36d

Re: Přirozeně že je to problém především vozíčkářů.

Nikdo netvrdí že jsou nutné a užitečné pouze pro vozíčkáře. Jen že pro ně jsou nepostradatelné. Oni jinou možnost nemají. Občas se dostanou do místa, ze kterého se jinak než nízkopodlažním autobusem nedostanou. Je to stejné, jako kdyby vy jste byla na pustém ostrově.

0/0
31.12.2011 12:15

franciska

Re: Přirozeně že je to problém především vozíčkářů.

Děkuji za reakci, na tuhle jsem čekala, abych mohla doplnit, co se mi do článku nevešlo/nehodilo. Dříve, v době předkočárkové jsem si totiž myslela, že by snad vyšlo levněji a jednodušeji koupit každému vozíčkáři auto a pořádný vozík než překopávat celé město. Upozornění, že to všechno (výtahy atd.) slouží nejen vozíčkárům by tedy vlastně mělo pomoci i jim (plus tedy maminkám a důchodcům).

P.S. Podle nových norem se například na eskalátory s kočárkem (oficiálně) nesmí (kdyby se Vám něco stalo, je to jen vaše chyba) a dělat prosebné pohledy na cizí lidi mě opravdu netěší a plánuju celý svůj den tak, abych chytila to jedno vhodné nízkopodlažní spojení a mám radost že tu je a tímto to chci podpořit. No a když jsem v tom tak taky ještě všem poděkovat, co s kočárky pomáhají! :-) Takže Díky a šťastný Nový rok :). Tereza Klozová

+2/0
31.12.2011 10:41

pavel-m

Re: Přirozeně že je to problém především vozíčkářů.

" dělat prosebné pohledy na cizí lidi mě opravdu netěší" - to mi přijde naprosto normální pomoct a hlavně požádat o pomoc při nastupování do MHD s kočárkem. Copak to není základní slušnost? Tak proč o ni nepožádat / nepoprosit? Vždyť na tom není nic ponižujícího, neslušného či nějak nevhodného. Spíš naopak případné odmítnutí té samozřejmé věci (pokud dotyčný nemá nějaké zdravotní omezení) je hulvátství..

0/0
31.12.2011 11:50

sei4

Re: Přirozeně že je to problém především vozíčkářů.

Když oni ti lidi jsou vždycky tak ochotní. Posledně mi manželka popisovala situaci, když vystupovala z plněji obsazeného vlaku s kočárkem a kupodivu "jejimi" dveřmi vystupovala sama, všichni ostatní šli pro jistotu vedlejšími, aby snad po nich nikdo nic nechtěl.

0/0
31.12.2011 16:06

franciska

Re: Přirozeně že je to problém především vozíčkářů.

Krátce řečeno - zvyšováním povědomí o tom, že vše co slouží vozíčkářům,

využijí nejen oni ale i mnoho dalších by se měla zvýšit ochota věci pro

vozíčkáře realizovat.

Přijde mi, že když vozíčkáři mají takové námitky, že kočárek sníženou obrubu nepotřebuje a do zvýšeného autobusu se holt nějak dostane, tak jsou sami proti sobě.

+2/0
31.12.2011 11:21



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.