Diskuse

Veselá druhorodička: já a doktoři

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Y.N

23. 3. 2012 11:30
Jojo

-18°C jsem šlapala s nemluvnětem na očkování po předchozím telefonátu s pediatričkou....prostě se naočkovat MUSÍ....bylo to v roce 1986, rada: když ho pořádně zabalíte nic se mu nestane. Stalo, syn byl nemocný.......ten mráz na to nemá vliv, něco jste snědla a on to dostal v mléce, nebyla to paprika? V té době nebyly v zimě ani papriky......

V šesti týdnech se podávají šťávičky....nejnovější trend, trval asi do dalšího roku. V roce 1988 u dcery mi bylo výslovně zakázáno podávat šťávičky dřív než ve 3 měsících roku!!Když jsem se zeptala jak to!!Prostě tak a neptejte se tak blbě....to už jsem se stejně řídila radami matky a tchýně..........se někdy divím, že tu ještě vůbec jsme....

1 0
možnosti

franciska

28. 3. 2012 9:28
Re: Jojo

Jo! Ráda bych sehnala nějaké staré knížky, kde se to píše, když by se to hezky seřadilo za sebou, jak se tyhle doporučení měnily ode zdi ke zdi, vynikla by ta absurdita...

0 0
možnosti